جهاددانشگاهی یک نهاد پرافتخار است 
کد خبر: 4160458
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

جهاددانشگاهی یک نهاد پرافتخار است 

رئیس دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی یک نهاد پرافتخار است که توانسته رسالت خود را به نحو مطلوبی در زمینه‌های مختلف انجام دهد، گفت: امیدواریم این فعالیت‌های درخشان در زمینه‌های مختلف در آینده هم تداوم داشته باشد. 

صفر نصراله زاده، رئیس دانشگاه تبریز

صفر نصراله‌زاده، رئیس دانشگاه تبریز، به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی یک نهاد پرافتخار است که توانسته رسالت خود را به نحو مطلوبی در زمینه‌های مختلف انجام دهد، گفت: امیدواریم این فعالیت‌های درخشان در زمینه‌های مختلف در آینده هم تداوم داشته باشد. 

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نهادهایی شکل گرفت که در توسعه اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور نقش ویژه‌ای را بر عهده داشتند، افزود: جهاددانشگاهی یکی از این نهادهای مهم و اثرگذار بود. 

نصراله‌زاده با تأکید بر اینکه جهاددانشگاهی با بهره‌گیری از متخصصینِ متعهد در حوزه‌های مختلف، توانست در بسیاری از عرصه‌ها بدرخشد، ادامه داد: استفاده از اساتید مجرب و تجهیز آزمایشگاه‌های مهم و حیاتی باعث شد تا چهره بسیار خوبی از این نهاد مهم دانشگاهی در جامعه ترسیم شود. 

رئیس دانشگاه تبریز با اشاره به نقش‌آفرینی جهاددانشگاهی در زمینه‌های مختلف، تصریح کرد: جهاددانشگاهی به موازات فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه، در زمینه فرهنگی هم فعالیت‌های قابل توجهی داشته و این اثرگذاری به‌ویژه در حوزه رسانه بسیار چشمگیر است. 

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی تحقیقات متعددی در عرصه‌های مختلف انجام داده است، افزود: بر این اساس، راهکارهای خوبی نیز به مسئولان استانی و کشوری ارائه داده و این راهکارها باعث شده تا در زمینه‌های مختلف به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یابیم. 

نصراله‌زاده با تأکید بر اینکه یکی از ویژگی‌های بسیار خوب جهاددانشگاهی استفاده از ظرفیت جوانان خبره و نخبگان حوزه‌های مختلف است، اظهار کرد: طبیعتاً یکی از رموز و دلایل موفقیت جهاددانشگاهی بهره‌گیری از همین جوانان نخبه و انقلابی است. 

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی به‌ویژه در حوزه رسانه و مسائل فرهنگی و سایر زمینه‌ها از ظرفیت نیروهای متخصص جوان بهره می‌گیرد، افزود: جهاددانشگاهی در مقایسه با نهادهای دیگر جهاد حقیقتاً به نحو مطلوبی توانسته از نیروهای جوان استفاده کند. 

رئیس دانشگاه تبریز در خاتمه اظهار کرد: مشارکت جهاددانشگاهی در کارهای مهم فرهنگی و برنامه‌های فاخر فرهنگی قابل توجه بوده و شاهد این ظرفیت خوب در سطح استان و در کل کشور هستیم.

انتهای پیام
captcha